Admin HansMA to Oprichting van de verenigingNederlands · 2 months agoHallo, wereldmessage-squaremessage-square5linkfedilinkarrow-up11arrow-down10file-text
arrow-up11arrow-down1message-squareHallo, wereldAdmin HansMA to Oprichting van de verenigingNederlands · 2 months agomessage-square5linkfedilinkfile-text
In deze community kan er gesproken worden over alle zaken die komen kijken bij het oprichten van de vereniging.
minus-squareHans van ZijstlinkfedilinkNederlandsarrow-up2·20 days agoZo, hallo allemaal. De eerste accounts zijn inmiddels actief, dat is mooi. Ik ga er vanavond voor zorgen dat Lemmy ook mail kan sturen. En daarna moet ik eens uitzoeken hoe ik met mijn eigen account, @hans@social.woefdram.nl, ook hier kan reageren.
Zo, hallo allemaal. De eerste accounts zijn inmiddels actief, dat is mooi.
Ik ga er vanavond voor zorgen dat Lemmy ook mail kan sturen. En daarna moet ik eens uitzoeken hoe ik met mijn eigen account, @hans@social.woefdram.nl, ook hier kan reageren.